Křídlo je na záda přetočené křídlo s Delta-profilem. Také má unikátní vodící hrany, vynález StingRay. V kombinaci obou hlavních charakteristik to znamená, že tah motoru je uvolňován v součinnosti se snížením spotřeby paliva a zvýšením maximální rychlosti, které je schopen dosáhnout váš motor.
Instalace křídla SE pasuje na většinu lodních motorů - ať už vestavěných nebo závěsných - od 40 koní a na silnější.
Celý proces připevnění na motor zabere nanejvýš 5 minut. Mnohé alternativní výrobky jsou velmi komplikované pro montáž a vyžadují množství času, zkušeností, dílů, cvočků, držáků a zároveň s tím pečlivého pročítání návodů nebo sledování dlouhých videí.
Vystupující vodící hrany
Vystupující boční konce křídla SE jsou speciálně navržené tak, aby výrazně stabilizovali jízdu, jakmile je loď jednou ve skluzu.
Celkové prohnutí křídla a jeho profil jsou optimálně navržené tak, aby byly super-hladké. Díky tomuto ultimátnímu tvaru objímá proudové křídlo antikavitační desku motoru velmi těsně a brání tak nechtěnému tahu do stran, který se objevuje u konkurenčních značek. Výsledkem je proudové křídlo, které dodává maximum výkonu, kdykoli je na vodě.
Vyrobeno ze "SPEED-XP"
aneb výkon není jen o síle motoru, ale o technologii!
Proudoudová křídla SE jsou vyráběné z extrémního materiálu SPEED-XP, který se vyznačuje extrémní výkonností a který dělá nejrychlejší proud-usměrňující křídla ještě rychlejšími!
SPEED-XP je čistě hydrofilní (vodu-absorbující) materiál, který je termálně vázán na základní polymerový materiál samotného křídla. Povrch takového materiálu je tvrdý, když je suchý, a vypadá, jako by byl navoskovaný. Nicméně "kouzlo" jeho výkonnosti se odhalí, když je povrch křídla mokrý...
SPEED-XP se chová jako mikroskopická houba, když ji namočíte, čímž na sebe a tím na povrch celého křídla naváže velmi tenkou vrstvu vody. Výsledkem je, že voda se tře o vodu - tím se velmi významně redukuje hydrodynamický odpor a zlepšuje celková výkonnost.
Vlastnosti produktů SE potvrdili a schválili mnozí šampióni závodních týmů: z 0 - 90 MPH dosáhl jen za 16 sec, překonal dokonce i bariéru 100 MPH s 2.5 L Mercury na 20' bass-člunu (radarové měření na Floridě). A stále funguje na všech nových lodích.
SE je volbou číslo jedna profesionálních závodníků avodních motoristů na celém světě z jasných důvodů. Dodává více výkonu za méně peněz než drahé speciální vrtule nebo komplikované a drahé trimovací klapky.
Konstrukce SE proudového křídla představuje revoluční řešení proudových křídel, jaké jsou k vidění - volitelnou instalaci na motor za pomoci uchycení dvěma šrouby přes kavitační desku. Níže na obrázku vidíte žlutě zakroužkovaná místa, kde se dají volitelně provrtat dvě díry, čímž toto Delta-křídlo přichytíte k antikavitační desce dolní části lodního motoru.
Další informace o nás na www.czmarine.cz