Tento model můžete mít s dlouhou nebo extradlouhou nohou a s protiběžnou rotací lodního šroubu pro ceny těchto modelů navštivte www.czmarine.cz
Vznášení se s výkonem - lodní motory Honda
Lodní motor Honda BF 150 A4 LU
Zcela nové lodní motory Honda BF 135 a BF 150, zabalený společně s výkonem a ohromnou silou disponuje nejnovějšími, vylepšenými charaktristikami. Ale toto není jediný důvod ke vzrušení - zároveň je představitelem ekologicky nejčistšího a nejúspornějšího lodního motoru ve své třídě. Můžete se bez obav pustit na otevřenou vodní plochu.
Nejúspornější lodní motory Honda
Lodní motory Honda BF 135 a BF 150 jsou prvními závěsnými lodními motory na světě vybavenými LAF (Linear Air-Fuel) senzorem, který neustále velice přesně vyhodnocuje bohatost směsi a zajišťuje optimální dávkování paliva. Výsledkem je o 15% nižší spotřeba paliva oproti dvoutaktu s přímým vstřikem a až 45% úspora paliva oproti konvenčnímu dvoutaktu a při zachování maximálního výkonu.
Osedlejte vlnu komfortu - lodní motory Honda
Lodní motory Honda BF 135 a BF 150 nesnesou žádné kompromisy mezi výkonem a komfortem. Veli jemné a přesné řazení nabízí neobyčejné manévrovací schopnosti na vodě. Dvojitý vyvažovací hřídel snižuje hlučnost a vibrace lodního motoru a tím zaručuje nejlepší komfort při použití ve své třídě.
- Vícebodové vstřikování paliva
- Proměnlivá délka sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách
- 3 individuální chladící systémy pro nejvyšší ""litrový"" výkon
- LAF senzor pro 45% úsporu paliva oproti konvenčním 2-taktům
- Vyhovují směrnici 2003/44/EC
- Dvojitý vyvažovací hřídel
- Připojka pro propláchnutí motoručistou vodou na ochranu proti korozi
- 40A dobíjecího proudu schopných pokrýt všechny požadavky na elektřinu na palubě
- Vesavěný odlučovač vody z paliva
Typ motoru |
Motor lodní 150 HP |
Délka záruční doby |
5 let |
Zdvihový objem (cm3) |
2354 |
Vrtání x Zdvih (mm) |
87 x 99 |
Počet ventilů na válec |
4 (VTEC) |
Ot.min při plném plynu |
5000 - 6000 |
Jmenovitý výkon HP (kW) |
150 (110,3) |
Chlazení |
Vodou |
Příprava paliva |
Elektronické vstřikování PGM-FI |
Zapalování |
Elektronické PGM-IG |
Výfuk |
Středem lodního šroubu |
Výkon alternátoru |
40 |
Rozměr lodního šroubu (palců) |
Volitelně |
Lodní šroub:počet lopatek |
Volitelně |
Výstraha tlaku motorového oleje |
Ano |
Výstraha přehřátí |
Ano |
Omezovač otáček |
Ano |
Nouzový vypínač |
Ano |
Odlučovač vody z paliva |
Ano |
Ovládání motoru |
Dálkové ovládání |
Startování motoru |
Elektrické |
Délka nohy |
L (dlouhá) / X (extradlouhá) |
Verze s opačnými otáčením |
Ano |
Vyklápění motoru |
Elektrohydraulické |
Trimování motoru |
Elektrohydraulické |
Převodový poměr |
2,14 |
Řazení |
F - N - R |
Celková délka (cm) |
84,5 |
Celková šířka (cm) |
58 |
Celková výška (mm) |
1665 (L) - 1790 (X) |
Délka nohy (mm) |
508 (L) - 664 (X) |
Suchá hmotnost (kg) |
Od 214 |